🔷465 نفر از شهروندان منطقه 15 طی سه ماه پایانی سال با رویکردهای تحولی سامانه 137 پلاس آشنا شدند.
🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به برگزاری 21 کارگاه در سطح مدارس و سرای محلات طی 3 ماه گذشته گفت: کارگاه های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در بین شهروندان با محوریت تغییر ذائقه شهروندان در ثبت پیام از تلفن 137 به استفاده از اپلیکیشن تهران من، وب سرویس ها و شبکه های اجتماعی بصورت یکپارچه و واحد برگزار شد.
🔹او در ادامه ضمن اشاره به ادغام دو سامانه 1888 و 137 در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت: 465 شهروند درکارگاه های یک ساعته با رویکرد های جدید سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس آشنا شدند.
🔹شیری به تشریح مزایای تماس با سامانه 137 پلاس پرداخت و درباره مزاياي آن گفت: ارائه و پی گیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش تردد های درون شهری، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری، رفع آنی موضوعات خطرساز و جلوگیری از بروز حوادث و نگاه تحولی به حل مسائل شهری شهروندان از جمله مزایاي آن است.
🔹به گفته او؛ اين کارگاه ها در مدارس آزادگان، سلمان فارسی، باقرالعلوم و سرای محلات مسعودیه، مظاهری، طیب، مینابی، اتابک و … تاکنون برگزار شده است و ادامه خواهد داشت.