• خانه
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • حریم خصوصی
  • تماس با ما
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آریانانیوز
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک و بیمه
  • بورس
  • خودرو
  • سیاسی
  • طلا و ارز
  • فرهنگی
  • مسکن
آریانانیوز
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک و بیمه
  • بورس
  • خودرو
  • سیاسی
  • طلا و ارز
  • فرهنگی
  • مسکن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آریانانیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصاد

فروش، ابزار بازاریابی، کلیدواژه تولید

18 بهمن 1403
در اقتصاد
0

به گزارش آریانا خبر به نقل از  مریم بهشت پسند زیبا، تحلیلگر بازار با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : جادوی فروش، ابزار تعیین کنتده تمام مشاغل دنیاست. پایه ی  اقتصاد بر فروش علمی استوار است. فروش امری ذاتی نیست اکتسابی است یعنی افراد میتوانند اصول و روش های فروش را یاد بگیرند و به فروشنده ی ماهری تبدیل شوند. برای مثال یک پزشک علم ودانش خود را به بیمارانش میفروشد، تنها مساله ای که در امر فروش مهم و اساسی است روش های صحیح ارتباط گیری با مشتری است.  فروش مانند سایر مولفه های انسانی، در علوم‌ رفتاری اعم از جامعه شناسی و روان‌شناسی ، اقتصاد…برمدار کردار انسانی بنا نهاده شده زمانی که از دایره امن خود خارج شویم بر ترس ها غلبه کنیم ادم ها و اطرافیان خودرا دوست داشته باشیم و به این فکر کنیم که دغدغه ومشکل انها را برطرف کنیم دقیقا درست همان زمانی است که ما میتوانیم فروش خوبی داشته باشیم. اکنون در جامعه ی امروز ما مردم بیشتر به سمت فروش ان لاین از طریق رسانه های اجتماعی علاقه پیدا کرده اند. حال چطور من فروشنده که در یک رسانه اجتماعی پیج دارم باید با مشتریانم ارتباط برقرار کنم تا به من اعتماد کنند و از من محصول بخرند. مهم ترین عامل در فروش آنلاین، اعتماد سازی است و دادن حس خوب به مشتری باعث میشود که فردی که ما را نمیشناسد و به اصطلاح بازار سرد ما محسوب میشود به ما اعتماد کند و از ما محصول بخرد.مسیله ی مهم دیگری که در فروش مطرح میشوداین است که من فروشنده باید شنوده ی خوبی باشم باید اجازه بدهم مشتری درباره ی  دغدغه ها یش صحبت کند و به فرو شنده اعتماد کند.

فروش بزرگترین هنر انسانی  دنیاست. اگر من فروشنده حس وحال خوبی راجع به محصول خود و دانش کافی در رابطه با محصولم داشته باشم صد در صد منجر به فروش میشودمشتری باید باور کند که من فروشنده نسبت به محصول و کار خود کاملا احاطه دارم. در ضمن فروشنده نباید حس نیاز به مشتری بدهد.فروشنده باید به طور غیر مستقیم محصول را به مشتری معرفی کند.

در پایان یک فروشنده باید عاشق کارش باشدو باور و ذهن مثبت و نگرش عالی صد در صد منجر به فروش خوب میشود.

اگر به سلیقه و بینش و هنر فروش، آگاه باشیم یه علم فروش نزدیکتر می شویم . ناخودآگاه محصولات خوب انسانی را عرضه می کنیم
به عنوان مثال در عرضه و فروش محصولات زیبایی و پوست و مو در درجه اول به سلامتی و بهداشتی، طبیعت و نوع محصول مورد استعمال خریدار حساس باشیم و در درجه دوم به سلیقه، باور و بینش او اهمیت دهیم تا بتوانیم محصول ایده آل فرد را ارائه دهیم.

فروش به دانش، بینش و روانشناسی نهادینه شده و ذات فروشنده افراد بستگی دارد.

لذا گویند…

صورتی در زیر دارد
آنچه بر بالاستی…

برچسب: بازاریابیتولیدفروشمریم بهشت پسند زیبا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

مهمترین عناوین هفته

محتوایی موجود نیست

از همراهی شما با آریانا خبر سپاسگزاریم ما همواره در تلاشیم در جدیدترین اخبار ایران و جهان را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

دسته بندی اخبار

  • اجتماعی
  • استان ها
  • اسلایدشو
  • اقتصاد
  • اقتصادی
  • ‌انرژی
  • ایران
  • بانک و بیمه
  • بورس
  • بین الملل
  • تهران
  • جمعیت
  • جهان
  • حقوق
  • حکمرانی
  • خودرو
  • ریپورتاژ
  • زیر بنایی
  • سایر
  • سلامت
  • سیاسی
  • صمت
  • طلا و ارز
  • فرهنگ
  • فرهنگی
  • فضای مجازی
  • فناوری
  • فیلم سینمایی
  • کسب وکار
  • گردشگری
  • گوناگون
  • مسکن
  • وزارت ارتباطات
  • ویژه
  • یادداشت

آخرین اخبار

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

18 بهمن 1403

عقب‌ماندگی روابط عمومی‌های ایران از چرخه جهانی هوش مصنوعی

18 بهمن 1403
  • خانه
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • حریم خصوصی
  • تماس با ما

تمامی حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری آریانا محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک و بیمه
  • بورس
  • خودرو
  • سیاسی
  • طلا و ارز
  • فرهنگی
  • مسکن

تمامی حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری آریانا محفوظ می باشد.